tirsdag den 8. maj 2012

Dagene der gik



 Igår var en hård dag :( Tysk aflevering forstår virkelig at slå ihjel
 Første dag idag med AT !!! Samf og bio.... damnnn.... dette var hvad min dag gik med... HAHA og det skulle lige gå ud over Natti !!1
 Et lille stemningsbillede fra i torsdags :-) Cille og jeg har det fedt til musikfestival, Ulige numre gav den gas og var pisse ringe. He he
 Fantastisk billede af mig og min dejlige veninde Cecilie til hendes søsters konfirmation i lørdags :O)
Mine skønne søskende og jeg.....                               

Outfittet består af en skjorte uden ærmer fra H&M,                               

bukser fra Outfitters Nation, blazer fra H&M og
lækre Sui sko fra Nelly.dk

Et lille billede jeg tog her den anden dag, spooky!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar